15. januar 2014

Lofoten med ny profilfilm!

Profilfilm Lofoten

I dag lanseres Lofotprodukts nye profilfilm på Youtube.

Filmen bygger, på samme måte som bedriftens tidligere reklamefilmer, på historien om fiskens helbredende effekter. Men denne gangen er ramsalt hold i torsken-humor byttet ut med vakre bilder av Lofotnatur, samt et besøk i Lofotprodukts produksjonslokaler på Leknes.

– Formålet med filmen er å vise hvor våre sjømatprodukter kommer fra. Råstoffets opprinnelse, sammen med godt håndtverk, er avgjørende for god smak. Med beliggenhet midt i paradiset Lofoten har vi de beste forutsetninger, og det ønsker vi å dele med forbrukeren, forteller Markedssjef i Lofotprodukt AS, Camilla Beck Sætre. Hun kan videre opplyse om at filmen om kort tid også blir å se på norske tv-skjermer.

– Når vi nå viser frem det beste Lofoten har å by på av natur og sjømat, sammen med et kanskje litt overraskende element underveis i filmen, tror vi mange kommer til å legge merke til og huske oss etter å ha sett denne, legger hun til.

Profilfilmen er produsert av reklamebyrået Try/Apt i samarbeid med produksjonsselskapet Pravda og regissør Kristoffer Carlin. Teamet stakk før jul av med sølvmedalje i den internasjonale reklamekonkurransen Epica Awards for Lofotprodukts Hold i torsken-filmer.

Se den nye profilfilmen her: Profilfilm Lofoten.

Bookmark and Share